کارت ویزیت عینک فروشی با طراحی کارتونی

کارت ویزیت عینک فروشی با طراحی کارتونی
کارت ویزیت عینک فروشی با طراحی کارتونی

نمونه طرح کارت ویزیت عینک فروشی با طراحی کارتونی آماده سازی شده است و رنگبندی زرد و نارنجی دارد. این کارت ویزیت برای فروش عینک آفتابی کاربردی است و متن روی آن متناسب با مغازه عینک فروشی است.

کارت ویزیت عینک فروشی برای فروش عینک آفتابی ، طبی و در برخی موارد عینک سازی ها کاربرد دارد. طراحی کارت ویزیت های عینک فروشی در برنامه فتوشاپ توسط طراحان گرافیست با فرمت psd انجام میشود. طراحان هنچنین میتوانند از انواع کارت ویزیت عینک فروشی لایه باز موجود در اینترنت برای افزایش تنوع و کیفیت سفارشات خود بهره ببرند. لایه باز بودن طرح کارت ویزیت عینک فروشی باعث میشود طراح بتواند متن، عکس و اجزای طراحی کارت ویزیت را ویرایش و شخصی سازی کند.

در سایت اول گرافیک انواع نمونه طرح کارت ویزیت عینک فروشی برای دانلود و استفاده طراحان گرافیست موجود میباشد. طراحی این کارت ویزیت ها با رعایت اصول، خطوط برش، لایه های مرتب نامگذاری شده و کیفیت عالی انجام شده است. فونت های استفاده شده در طراحی این کارت ویزیت ها درون فایل دانلودی آنها موجود میباشد. انواع دیگر نمونه طرح های کارت ویزیت عینک فروشی و مغازه عینکی لایه باز را میتوانید از قسمت محصولات مشابه و دسته بندی ها مشاهده و دانلود نمایید.