طرح کارت ویزیت داروخانه با طراحی ساده و فرمت PSD

طرح کارت ویزیت داروخانه با طراحی ساده و فرمت PSD
طرح کارت ویزیت داروخانه با طراحی ساده و فرمت PSD

نمونه طرح کارت ویزیت داروخانه با رنگبندی سفید و طراحی ساده آماده سازی شده است. این نمونه طرح کیفیت عالی دارد و زمینه آن سفید است.

کارت ویزیت داروخانه و داروسازی برای معرفی و تبلیغات انواع داروخانه ها کاربرد دارد. طراحی کارت ویزیت های داروخانه توسط طراحان مسلط به برنامه فتوشاپ انجام میشود و فایل طراحی شده کارت ویزیت داروخانه فرمت psd دارد. طراحان میتوانند انواع نمونه طرح آماده کارت ویزیت داروخانه لایه باز و داروسازی را از اینترنت دانلود و استفاده کنند. لایه باز بودن نمونه طرح های کارت ویزیت داروخانه باعث میشود طراح بتواند طبق سفارش و اطلاعات کسب و کار، متن، عکس و اجزای طراحی درون طرح را ویرایش کند و سپس آن را چاپ کند.

سایت اول گرافیک دارای انواع نمونه طرح های کارت ویزیت داروخانه بصورت لایه باز است که میتوان آنها را از قسمت محصولات مشابه و دسته بندی ها دانلود کرد. این کارت ویزیت ها میتواند بعنوان کارت ویزیت داروخانه شبانه روزی، داروخانه گیاهی و داروخانه دامپزشکی نیز استفاده شود. فونت های استفاده شده در طراحی این کارت ویزیت درون فایل دانلودی موجود است. این کارت ویزیت ها با رعایت اصول طراحی، خطوط برش، کیفیت عالی و مد رنگی مخصوص چاپ cmyk طراحی شده اند.