طرح تراکت و پوستر دکوراسیون داخلی با عکس خانه

طرح تراکت و پوستر دکوراسیون داخلی با عکس خانه
طرح تراکت و پوستر دکوراسیون داخلی با عکس خانه

تراکت و پوستر دکوراسیون داخلی با استفاده از عکس خانه مجلل طراحی شده است. این نمونه طرح کیفیت عالی دارد و متن مناسب برای دکوراسیون داخلی روی آن درج شده.

تراکت دکوراسیون داخلی برای طراحی کابینت و دکوراسیون استفاده می­شود. طراحی تراکت دکوراسیون داخلی توسط کانون های تبلیغاتی و گرافیست های مسلط به برنامه گرافیکی فتوشاپ انجام میشود. طراحان میتوانند برای افزایش کیفیت و تنوع تراکت و پوسترهای تبلیغاتی دکوراسیون از فایل های تراکت لایه باز دکوراسیون داخلی با فرمت PSD استفاده کنند که در فتوشاپ قابل ویرایش است. لایه باز بودن طرح تراکت دکوراسیون داخلی باعث میشود طراح بتواند متن، عکس و اجزای طراحی درون آن را ویرایش و شخصی سازی کند و سپس طرح را برای مشتری چاپ نماید.

سایت اول گرافیک سایتی برای دانلود انواع نمونه طرح و منابع تبلیغاتی آماده میباشد. طراحان میتوانند انواع دیگر نمونه طرح تراکت و پوستر تبلیغاتی دکوراسیون داخلی را از قسمت محصولات مشابه و دسته بندی ها مشاهده و دانلود کنند. طراحی نمونه تراکت های دکوراسیون داخلی ساختمان موجود در سایت اول گرافیک با رعایت اصول طراحی، خطوط برش، کیفیت عالی و فرمت psd انجام شده است. فونت های استفاده شده در این نمونه طرح درون فایل دانلودی موجود است.

سایز تراکت های دکوراسیون داخلی A3 است و طراحان میتوانند آن را بعنوان تراکت یا پوستر طراحی دکوراسیون داخلی چاپ و استفاده کند.