تراکت لاستیک فروشی و آپاراتی با عکس رینگ طلایی

تراکت لاستیک فروشی و آپاراتی با عکس رینگ طلایی
تراکت لاستیک فروشی و آپاراتی با عکس رینگ طلایی

تراکت لاستیک فروشی و آپاراتی با استفاده از عکس رینگ طلایی و لاستیک اسپرت طراحی شده. متن مناسب با لاستیک فروشی و آپاراتی در قسمت پایینی این پوستر یا تراکت مشاهده میشود.

تراکت لاستیک فروشی و پوستر فروشگاه رینگ و لاستیک یکی از روشهای تبلیغاتی برای فروشگاه های لاستیک و رینگ اتومبیل است. طراحی تراکت لاستیک فروشی ماشین توسط کانون های تبلیغاتی و گرافیست ها در برنامه فتوشاپ انجام میشود. طراحان میتوانند از طرح های آماده تراکت و پوستر لاستیک فروشی و رینگ و لاستیک لایه باز موجود در اینترنت برای افزایش کیفیت سفارشات خود استفاده کنند. لایه باز بودن نمونه طرح های تراکت لاستیک فروشی و آپاراتی باعث میشود طراحان بتوانند متن، عکس و اجزای طراحی درون طرح را طبق میل مشتری تغییر دهند.

سایت اول گرافیک مرجع دانلود طرح های لایه باز و منابع گرافیکی میباشد و طراحان میتوانند انواع نمونه طرح لایه باز تراکت پنچرگیری، لاستیک فروشی، آپاراتی و رینگ و لاستیک را از این سایت دانلود کنند. طراحی نمونه طرح های لایه باز تراکت و پوستر لاستیک و آپاراتی با رعایت اصول طراحی، خطوط برش، لایه های مرتب شده و گروهبندی و فرمت psd انجام شده. فونت های استفاده شده در طراحی این تراکت ها درون فایل دانلودی موجود است. سایز این تراکت ها از سری A پیروی میکند و طراحان میتوانند آن را بعنوان تراکت و پوستر لاستیک فروشی و آپاراتی سایز A5 و A4 یا پوستر رینگ و لاستیک A3 چاپ کنند.

انواع دیگر نمونه طرح لایه باز تراکت و پوستر لاستیک و آپاراتی از قسمت محصولات مشابه و دسته بندی های سایت قابل دسترسی و دانلود میباشد.