بنر عریض تابلو کاشت ناخن بنفش و طلایی لاکچری

بنر عریض تابلو کاشت ناخن بنفش و طلایی لاکچری
بنر عریض تابلو کاشت ناخن بنفش و طلایی لاکچری

طرح بنر عریض تابلو کاشت ناخن بنفش و طلایی است و بصورت لاکچری طراحی شده است. سایز این بنر کیفیت بالایی دارد و با رزولوشن ۳۰۰dpi طراحی شده است.

بنر کاشت ناخن برای معرفی و تبلیغ انواع سالن کاشت ناخن و مرکز خدمات تخصصی ناخن کاری و ناخن کاران استفاده میشود. چاپ و طراحی انواع بنر تبلیغاتی کاشت ناخن توسط گرافیست ها و کانون های تبلیغاتی انجام میشود. طراحان میتوانند طرح بنر ناخن کاری و کاشت ناخن لایه باز را از اینترنت دانلود کنند تا روند پروژه تبلیغاتی سریعتر و با کیفیت بالاتری پیش برود. لایه باز بودن طرح بنر کاشت ناخن به معنی امکان ویرایش و شخصی سازی آن بعد از دانلود در برنامه فتوشاپ است؛ طراحان میتوانند فایل psd بنر سالن خدمات ناخن کاری را در برنامه فتوشاپ ویرایش کنند و اجزای طراحی، عکس یا متن آن را طبق میل مشتری تغییر دهند.

در سایت اول گرافیک انواع بنر تبلیغاتی برای سالن ناخن کاری و مرکز تخصصی کاشت ناخن موجود میباشد. بنرهای کاشت ناخن لایه باز موجود در سایت اول گرافیک با رعایت اصول طراحی، مد رنگی cmyk و استفاده از اجزای طراحی با کیفیت بالا آماده سازی شده اند. انواع بنر استند کاشت ناخن، سه در چهار و عریض یا تابلو کاشت ناخن و ناخن کاری در سایت اول گرافیک موجود میباشد. همچنین فونت های استفاده شده در این بنر درون فایل دانلود موجود است. مشاهده و دانلود انواع دیگر بنر کاشت ناخن و تابلو طرح ناخن کاری لایه باز از قسمت دسته بندی ها، محصولات مشابه و یا با کلیک بر روی بنر کاشت ناخن امکانپذیر است.