طرح فاکتور افقی کارواش با تصویر خودرو تمیز

طرح فاکتور افقی کارواش با تصویر خودرو تمیز
طرح فاکتور افقی کارواش با تصویر خودرو تمیز

نمونه طرح فاکتور افقی کارواش با استفاده از عکس خودروی تمیز طراحی شده است. این نمونه طرح برای نوشتن و مکتوب کردن خدمات انجام شده در کارواش مانند صفر شویی و توشویی ماشین کاربرد دارد.

فاکتور کارواش برای خدمات شستشوی اتومبیل مانند توشویی و صفرشویی کاربرد دارد. طراحی فاکتور کارواش با استفاده از اجزای طراحی مرتبط مانند عکس ماشین درحال شستشو انجام میشود. طراحان برای طراحی فاکتورهای کارواش یا ویرایش آنها باید به برنامه فتوشاپ تسلط کافی داشته باشند. برای طراحی فاکتور کارواش دو راه وجود دارد. اول طراحی از صفر تا صد و دوم استفاده از طرح های نیمه آماده فاکتور لایه باز کارواش.

اول گرافیک سایتی برای دانلود منابع مورد نیاز طراحان میباشد. طراحان میتوانند در این سایت انواع نمونه طرح های فاکتور لایه باز کارواش را دانلود و استفاده نمایند. پس از دانلود فاکتور کارواش طراح امکان ویرایش و شخصی سازی اطلاعات درون آن طبق میل مشتری را دارا میباشد. این طرح با رعایت اصول طراحی، خطوط برش، کیفیت عالی و مد رنگی cmyk درحالی طراحی شده که دارای کیفیت عالی ۳۰۰dpi میباشد. دیگر نمونه طرح های فاکتور خدمات کارواش و شستشوی خودرو از قسمت محصولات مشابه و دسته بندی ها قابل دسترسی و دانلود هستند.