تراکت کابینت سازی آشپزخانه با عکس دکوراسیون

تراکت کابینت سازی آشپزخانه با عکس دکوراسیون
تراکت کابینت سازی آشپزخانه با عکس دکوراسیون

نمونه طرح تراکت یا پوستر کابینت سازی با استفاده از عکس دکوراسیون داخلی طراحی شده است. این نمونه طرح کیفیت عالی دارد و متن مناسب برای دفتر طراحی دکوراسیون و اجرای آن در این طرح وجود دارد.

تراکت کابینت سازی برای تبلیغات نجاری ها و کابینت سازی های آشپزخانه استفاده میشود. طراحی تبلیغاتی تراکت کابینت سازی و دکوراسیون توسط کانون های تبلیغاتی و گرافیست های ماهر مسلط به برنامه فتوشاپ انجام میشود. همچنین برای سهولت امر طراحی و تنوع تعداد نمونه طرح های تراکت طراحان میتوانند از انواع طرح لایه باز تراکت کابینت سازی و دکوراسیون استفاده کنند. لایه باز بودن طرح تراکت کابینت سازی به طراح امکان تغییر متن تبلیغات تراکت کابینت سازی و عکس یا اجزای دیگر آن را میدهد.

سایت اول گرافیک سایتی برای دانلود و استفاده از منابع گرافیکی میباشد که طراحان میتوانند آنهارا دانلود و استفاده کنند. این نمونه طرح با رعایت اصول طراحی، خطوط برش، مد های رنگی cmyk، لایه های مرتب و نامگذاری شده آماده سازی شده. فونت های استفاده شده در این طرح درون فایل دانلودی موجود است. سایز این نمونه طرح به نحوی است که میتوان آن را بصورت تراکت و پوستر A3، A4 و A5 چاپ و استفاده کرد. انواع دیگر نمونه طرح تبلیغاتی لایه باز تراکت کابینت سازی آشپزخانه و دکوراسیون از قسمت محصولات مشابه و دسته بندی ها قابل دانلود و استفاده است.